hatar vädret!

usch vad tråkigt väder det är!
det verkar inte som det ska sluta heller.. :(
jag vill ju ha sol!

idag har jag inte gjort någonting nästan
orkade inte gå upp imorse pga vädret så jag låg i sängen och läste ur boken "Gömda"
sen åkte jag med mamma till min mormors lägenhet och satte upp gardiner
svante min morbror var där också.
och så har jag målat en vägg i mitt rum för det var märken från en hylla och en lampa på den.

skolavslutningen i fredags var bra.
så skönt med sommarlov!
kvällen spenderades först på gossens och sen hemma hos mig med blondisarna
älskling sov hos mig

i lördags så åkte vi till östhammar
träffade erik och svensken och gick och fikade med dom
sen så gick vi alla fyra ner till marknaden
köpte bara godis, haha
åkte tillbaka till alunda och på kvällen så var det middag hos min morbror och ina
tipspromenad inomhus och god mat!
älskling åkte hem efteråt :(


nu jobbar david så jag har ingen att prata med, haha
funderar på att lägga mig i sängen och antingen läsa eller kolla på en film




sånt här väder skulle inte sitta helt fel just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0