måndag igen

helgen har varit sjukt bra
älskling har varit här
och i lördags var vi i stan
annars har vi bara tagit det lugnt i solen
skulle ha gått på 18 års fest i lördags men vi struntade i det
det blev film och mys istället :)

snart så ska jag åka till mormor för att fira mors dag och min moster som fyller 60 år på torsdag!
det blir jag, mamma, pappa, mormor, sture, svante, ina och min kusin martin!

sen ikväll så måste jag skriva en insändare till svenskan,
plugga lite på företagsekonomin
och så ska jag skriva på mitt samhällsarbete :)

i skolan idag så hände det inte så mycket,
spelade brännboll på idrotten och till min förvåning så fick jag iväg några bra slag!
på spanskan så gjorde jag det muntliga nationella och jag fick godkänt!
så nu hoppas jag att jag får det på läsningen och skrivningen också!
på historian så hade david sin genomgång och så pratade anna-carin om lite olika grejer
åkte hem med halv tre bussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0