det är något speciellt med att vakna bredvid dig
det är något speciellt med dina andetag i min nacke
det är något speciellt med din hand i min
det är något speciellt med ditt leende, ditt hår
det är något speciellt med att somna på ditt bröst
det är något speciellt med att gråta på ditt bröst
det är något speciellt med ditt sätt att se på mig
det är något speciellt med ditt sätt att hålla om mig
det är något speciellt med att sitta i ditt knä
det är något speciellt med ditt sätt att dra undan mitt hår
det är något speciellt med dig
så länge du älskar mig kommer det att vara du och jag

Kommentarer
Postat av: David

Jag älskar dig <333 WINNERBÄCK SNART!

2009-11-28 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0