halva veckan har gått

nu var det onsdag igen och det är närmare fredag än måndag, känns bra

snart ska jag ta min (mammas för att vara noga) röda cykel och cykla iväg till olandshallen,
skivstång+kondition
vill inte.


imorgon ska vi åka skridskor i skolan, känner på mig att jag kommer bryta någonting
vill inte.
funderar på att inte vara med överhuvudtaget
fegt, jag vet
men vafan ska jag göra på ett par skridskor?!
det klickar inte direkt

på fredag ska vi till uppsala på studiebesök,
jag hoppas det blir roligt
och att min matsäck är god


igår hittade jag två bilder på karin,
idag hittade jag en bild till
eller jag tror iaf det är karin, det ser ut som hon.

två år gamla bilder,


två år sen winnerbäck,
en vecka och en dag kvar tills du står framför mig igen
så.jävla.underbart
det enda som fattas är en bortförklaring till mina lärare
men det löser jag nog


har spanskaglosor tills imorgon som jag kan,
men det är bara 12 stycken
rädd för att hon förhör förra veckans också eftersom hon inte gjorde det då
det är ju samma text
men jag kunde dom förra veckan så jag borde bara behöva läsa igenom dom nån gång
tycker jag
men jag vet inte vad min hjärna tycker


hatar skolan just nu,
vad är lärarnas problem med att följa provschemat?
dom sista veckorna kommer bli ett helvete känns det som.
jag.orkar.inte
vill bara ha jullov och ledigt nu


jag ska få tre julklappar av min pojkvän,
ni kan ju säkert gissa vem som är grymt nyfiken nu?
ska nog fråga honom om vi inte kan fira våran jul nu
men jag tror inte han kommer gå med på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0