helgen i detaljer!

i söndags efter skolan så visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen
haha, visste inte när david skulle sluta och sånt
men jag tog mig iaf till östhammar där jag mötte honom och åkte sen tillbaka samma väg
men den här gången fortsatte jag till uppsala
gick runt på stan och försökte hitta en bra fars dag present, till slut så slutade det med lite axe grejer, haha
fantasin är på topp!
blev bjuden på asgod kina mat av världens bästa pojkvän!
myyys var det

och så skulle vi ju gå på bio och det är ju en ganska tragisk historia
vi gick dit direkt när vi kom dit för att hämta biljetterna som vi hade reserverat,
får då reda på att 3d inte funkar men att det kanske kommer fixas,
bestämmer oss för att köpa biljetter till samma film men utan 3d,
men har kvar reservationen på 3d om det kommer att funka senare.
kommer tillbaka till sf, får reda på att det fortfarande inte funkar,
vi ska komma tillbaka 45 minuter senare och frågar igen.
vi sätter oss där uppe och väntar, går sen tillbaka.
det funkar inte och dom har gett upp med att försöka.
går därifrån men bestämmer oss sen för att lämna tillbaka dom vanliga biljetterna
ska åka in nästa helg och se 3d, känns ju ganska meningslöst att se en vanlig film när man har sett fram emot 3d!

i lördags så hade vi det bara mysigt hemma,
körslaget på kvällen och ola är kvar!!
underbart

imorgon är det skola igen och efter det så ska jag vara en levande reklampelar för samhällsvetenskapliga programmet på bruksgymnasiet.
det är dags för öppet hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0