jag har åkt skridskor!!

efter mycket om och men och tjat om att jag skulle dö stod jag på isen
med skridskor på
kan inte säga att det fick fort, men det gick framåt iaf!
har ingen lust att göra det snart igen, men jag har gjort det iaf


imorgon blir det uppsala med klassen,
jag har en asgod sallad (eller den ser god ut iaf)
suger att jag inte kan åka 811 hem, hatar "första hållplats för avstigande alunda golfbana"
men 887 går tio minuter efteråt så jag tror jag överlever
tråkigt bara att jag kommer få åka själv
får njuta av sällskapet på vägen in och under dagen ;)

sen kommer älskling hit på kvällen och så ska morbror, moster, mormor och sture vara här också
dags för pepparkakshusbak och kransbindning

på lördag ska jag stå och sälja kransar på golfbanan eller vara inne i köket

på söndag blir det skyltsöndag i uppsala (mysigt!)
och sen julbord på odinsborg (mysigast!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0