jul

spanskaprovet gick sådär,
förvånande så gick grammatiken bättre än texten, haha
känns som det kommer bli ungefär samma sak som förra provet,
på gränsen på godkänt, hoppas bara att det är på rätt sida!

imorgon är det engelskaprov så idag ska jag bli expert på den engelska grammatiken
lycka till

har även fått häftet till historiaprovet nästa vecka,
kul att det är hur mycket som helst

men snart är det faktiskt jul,
det är liksom första advent på söndag (som kommer bli jättemysigt)
idag är det en månad till julafton, helt sjukt
men jag klagar inte för det bästa på året är julafton,
älskar alla traditioner och allt mys som är då!

släkten, köttbullar, prinskorv, julklappar, adventskalender, glögg, pepparkakor, julgran, julskinka, tomtegröt, kanel, russin, nötter, knäck, kola, apotekarnes julmust, filtar, ljus, janssons frestelse, julknäcke, julgranskulor, änglar, tomtar, lucia, röd, ledigt, snö, mössa, halsduk, vantar, stövlar, paradisask, kuddar, långa sovmorgnar, önskelistor, slå in paket
listan kan göras lång!



julafton 2008



vill att min älskling ska vara här,
jag saknar min tuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0