julig blogg!

nu har jag gjort min blogg lite juligare, lite mysigare
sitter och tittar på "mitt stora feta grekiska bröllop"
har faktiskt aldrig sett den förut

dagen har varit mysig,
skyltsöndag är ju alltid det
och julbordet på odinsborg var jättebra!
älskling var med och det är ju alltid ett plus

imorgon blir det skola med företagsekonomi och idrott och sånt där vanligt
älskling ska vara i skolan också så jag hoppas att jag träffar honom

och imorgon hoppas jag att jag och pappa kommer göra en jättefin bock i enris!
dom sålde såna på golfbanan igår och då hade dom en stomme över så den skulle vi få,
hoppas vi kan hämta den imorgon!

på torsdag är det winnerbäck, ni kan ju gissa hur mycket jag längtar
tårarna kommer rinna och på fredag har jag ingen röst, men det är så det ska vara


fick en klänning av mamma idag!
för tidig julklapp, funderar på att ha den på julafton men det kommer bli troligtvis bli asvarmt eftersom vi ska vara elva personer här på julafton
kanske kan ha den på julavslutningen och på min och älsklings julafton



den här klänningen! men i grått, hur mysig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0