kyotoavtal, sluta tidigare, köttfärspaj, idol och myslördag

igår var en bra dag,
började en grej i skolan som faktiskt var riktigt kul,
vissa i min klass är bra roliga, haha
vi skulle förnya kyoto avtalet (jag tror det heter så)
och vi hade klätt ut oss och så, haha

hade ingen engelska så slapp glosförhör och fick sluta tidigare
jag och karin hann med två bussen och det var ju underbart!

hem och laga mat, köttfärspaj
typ det värsta jag har gjort
jävla karin

idol på kvällen och det var ju spännande ett tag
tove satt säkert iaf och det var ju bra det
lite värre var det med erik

idag så ska jag och älskling åka till stan,
shoppa lite först och sen gå på bio.
sen hem och göra oss i ordning och gå till nina
blir nog inget mer bloggande idag, kan nog komma hem ganska sent

imorgon har jag och älskling våran 14-månaders dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0