mitten på veckan

woho, nu är det närmare fredag än måndag, äger ju
imorgon har jag spanska glosor som jag inte ens har tittat på, kanske dags att ta tag i det nu
engelskaglosorna ska jag också titta på, vill inte sitta och panikplugga imorgon kväll

ikväll blir det träning som jag totalt hade glömt bort, haha

och gissa vems busskort som inte funkade när den personen skulle åka hem då?
självklart så var det mitt
hoppas att det var fel på bussen och inte mitt busskorts hjärna,
håller tummarna imorgon när jag går på bussen att det funkar.
annars så får jag byta till mitt sjätte busskort på den här terminen!
bra på att slita ut busskort, haha

Kommentarer
Postat av: karin

haha det är era jävla alundabussar som förstör busskorten ;). hoppas det itne funkar i morgon, skulle vara kul om du var tvungen att byta igen :D

2009-11-18 @ 18:32:34
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0