kvällsinlägg

nu har jag kommit hem från östhammar och där var det lika bra som vanligt!

åkte till skolan med mamma och hennes jobbarkompisar (dom skulle på någon föreläsning)
david hade projektarbete så jag kunde sitta med dom i biblioteket typ hela tiden,
det var typ bara 40 minuter jag var själv och då satt jag först och läste unt (har nyhetsredovisning på fredag)
sen så kom jag på att jag hade engelskaglosorna i skåpet så då kollade jag igenom dom!

sen blev det en proppfull 911 till östhammar och vi gick av vid kr för vi skulle gå ner och möta sonny, sen så åkte vi och hämtade ut davids nya dator, världens största skärm :o


men nu väntar min sköna säng med nytvättade lakan!

imorgon kommer david hit och vi ska spela wii hela dagen, haha!
sen blir det skivstång på kvällen, första sen i våras så jag kommer ha lagom mycket träningsvärk på torsdag!

och nu har dom börjat spelat in satc 2!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0