skaka ruuuumpa

den låten har jag haft på hjärnan hela dagen, haha :p

har jobbat i österby hela dagen,
och det är typ första gången (nästan iaf) som jag är där, haha
efter det så åkte jag hem till malin och linnéa och hämta salami som ska delas ut,
kändes onödigt att åka till gimo imorgon när vi egentligen skulle mötas för att få dom när jag ändå var i österby!
så några salami är utdelade nu, skönt!
men det luktar korv om hela mig, haha

öcningskörde en stund också på kvällen och jag vet inte vem som var tröttast av mig och pappa, haha
många skratt blev det iaf
men nu börjar det mesta fungera, så skönt!
snart ska jag ha det rosa kortet i min hand!
(btw, jag älskar att körkortet är rosa)

imorgon ska jag in till stan igen,
ska på en föreläsning om ungdomar och hälsa,
jag får ju betalt för det så ;)


bild från öregrund när alla tog studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0