:D

nu är faktiskt min historiska skildring nästan klar,
en och en halv sida har jag skrivit och det räknar jag faktiskt som ungefär två,
och jag måste skriva lite mer i vissa stycken så det kommer nog bli bra till slut.
sen ska bara två ekonomi nyheter skrivas ut till företagsekonomin imorgon
och sen tar jag påsklov, när det gäller läxor iaf.
har ingen spanska imorgon (antar att min lärare också vill ha påsklov)
så jag slutar vid halv tre, underbart skönt eftersom jag egentligen ska gå till kvart över fyra!
tror inte att dagen kommer bli speciellt jobbig,
iofs så har vi matte och matte c kan ju ta sig nånstans
fattar noll



bjuder på en bild på min korv, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0