ett och ett halvt år ♥



idag firar jag och älskling ett och ett halvt år,
den här tiden har varit helt underbar




imorgon är jag ledig och jag ska spendera några timmar inne i uppsala,
ska byta glas i mina glasögon och det tar ungefär två timmar så då får jag gå omkring på stan och titta lite,
klockan fem är det dags för mentorssamtal,
och så blir det plugg imorgon kväll.
får inte in företagsekonomin i mitt huvud :(
men nu sitter personalkostnaderna iaf så nu är det bara valutakursförändringarna kvar.. (alla fattar vad jag snackar om, haha)

nej, nu ska jag sova.
imorgon ska jag försöka sova ut,
antar att jag kommer vakna ganska tidigt ändå men men
sen går jag upp och fixar i ordning lite frukost och gör mig i ordning och sånt,
får se när jag kommer in till stan, men jag siktar på tolv tiden ungefär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0