heeelg

vet att det var länge sen jag skrev här men jag har behövt en liten paus
riskettan i fredags var helt okej, lite långt bara men det gick
på kvällen blev det kina mat (<3) och bio med världens bästa,
såg farsan som var asrolig
"fuck you själv" haha

igår åkte jag och mamma skidor, jag övninskörde och på kvällen tittade vi på melodifestivalen,
fel låt som vann enligt mig,
salem <3
tycker annas låt är fin men den är lite tjatig plus att jag inte tycker om henne som artist,
hon ser konstig ut, haha
och snälla, byt skor eller klänning till norge
röda converse och den där klänningen passar inte ihop!

idag har vi åkt skidor allihopa och sen blev det våfflor, mums!
mormor och sture kommer och fikar om en halvtimme
och så har jag namnsdag idag ;)
så alla som läser det här tycker jag ska säga grattis :D

ikväll blir det skivstång och så måste jag plugga lite matte och skriva på labbisen,
började faktiskt med den i fredags hemma hos david även om det inte blev så mycket skrivet, haha

och jag har fått tillbaka min mobil också!
den låg hemma på mitt skrivbord och väntade när jag kom hem i fredags,
hur skönt som helst att slippa den andra tegelstenen som jag har haft i två veckor nu

imorgon är vi lediga och då ska jag och mamma in till stan,
vi har tid på synsam nio och halv tio (halv tio för mig)
och sen ska vi till ikea och gå på stan och fara runt på en massa ställen!



famijen som inte kan komma överens om vad de ska ha för gott till melodifestivalen, haha
sourcream chips, dill & gräslök chips och lösgodis! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på namnsdan :) Håller med dig om Anna! Salem <3

2010-03-14 @ 19:03:32
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0