helgen!

har inte blivit något bloggande nu på några dagar men här kommer en liten sammanfattning!
i fredags så var jag i skolan till kvart över två,
blev otroligt arg på vissa människor,
ibland undrar man ju vad ni tänker med
älsklingen åkte med mig hem och på kvällen tittade vi på let's dance finalen,
mattias vann vilket var helt rätt enligt mig! ;)

igår gjorde vi absolut ingenting, bara tog det lugnt
släckte alla lampor halv nio,
en tv fick stå på, det var ju körslaget!

idag har vi varit inne i uppsala hela dagen,
köpte guitar hero vilket jag är sämst på, haha
tränade på kvällen och snart ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i min engelska bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0