hihi

känner att jag är bra på att komma på rubriker!

nu är den här dagen slut,
imorgon är det menat att jag ska gå lång dag men tyvär ska jag till mina pojkvän (min privata tandläkare) så jag missar typ hela spanskan, nästan så jag börjar gråta

historia prov imorgon som måste gå bra,
vilket det inte kommer göra, haha
hatar att jag har så svårt att hålla reda på saker hit och dit
och vad är det viktiga med att veta att en person hade tio barn?
vad är oviktigt (haha, roligaste på svenska jeopardyn)

träningen gick sådär,
min svanskota, handled och mina ljumskar säger emot men jag lyssnar inte.
kanske inte det bästa men jag orkar inte ta tag i det nu, hehe

nu ska jag titta igenom historian och så kanske jag måste läsa spanska texten ifall tessan börjar med den imorgon,
och så måste jag läsa lite i min historiska bok som faktiskt är riktigt bra (trodde aldrig jag skulle säga det där, iofs så har jag inte sagt det än, haha)

nej, nu börjar det bli lite för mycket skitsnack här

jag och malin åt en semla idag (nyttiga tjejerna) som var helt okej, men inte den godaste jag ätit
på tal om semlan så måste jag leta upp en femma

Kommentarer
Postat av: Malin

=) vi är nyttiga klubben vi, det är bra att vi gör något roligt iaf, till skillnad från dom andra i klassen som inte ville sitta med oss :P TIHI

2010-03-04 @ 21:42:48
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0