ledig dag!

idag har jag varit inne i stan och bytt glas i mina glasögon, grymt skönt!
gick runt på stan i två timmar när jag väntade på att dom skulle bli klara,
men usch vad jag tycker det är tråkigt i alla affärer nu,
jag är inte sugen på att handla sommarkläder när det är snöstorm ute

har varit på mentorssamtal nu på kvällen och det gick bra,
fanns inte så mycket att säga, haha
övningskörde hem och det gick också bra!

nu är naglarna målade i en neutral färg, skönt att få bort det slitna röda!
jag sitter här nyduschad och ska snart skriva ut lite papper till morgondagen
ena sekunden är jag nervös så jag kan spy och tio minuter senare är jag hur lugn som helst, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0