onsdag

nu är det bara en skoldag kvar, hur skönt som helst.
iofs så är den till kvart över fyra och vi har spanska men det är bara att bita ihop

idag har jag skrivit ett apsvårt samhällsprov som jag kommer få ig på,
jag har varit nära att bryta ihop,
jag har övningskört (snart ska jag ha det i min hand),
jag har tränat även fast hälsan säger emot,
jag har bestämt vad jag ska läsa i trean.

imorgon ska jag träffa min pojkvän, vilket behövs kan jag säga.
och på fredag somnar jag förhoppningsvis med hans andetag i min nacke


jag är stressad,
jag har prestationsångest,
jag vet inte vad jag vill med mitt liv,
jag sover för lite,
jag är på väg ner.

Kommentarer
Postat av: karin

Jag vet hur det är men försök att kämpa dig upp sötis! <3

2010-03-10 @ 22:30:11
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0