vecka 10

jaha, måndag igen
skoldagen gick ganska fort,
började med engelskaredovisning som gick helt okej, skönt att ha den gjord

spelade innebandy på idrotten vilket jag tyckte skulle bli kul innan vi började,
tycker inte att det är helt okej att några i klassen inte vet vad lagsport är.

ikväll ska jag ta mig till stina för att låna hennes virus program skiva så min dator inte blir full med virus
och så måste jag råplugga ekonomi.
känner att det inte kommer gå så bra för jag skulle kunna somna när som helst,
är sjukt trött!

men en sak som är bra är att jag och karin bara har tre skoldagar kvar för idag bokade vi riskettan på fredag :D
längtar tills jag har körkortet i min hand

Kommentarer
Postat av: Nina

Det kommer inte dröja länge innan du har körkort ska du se:D

2010-03-08 @ 23:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0