göteborg

precis som jag misstänkte blev det ingen bloggning under göteborgsresan,

vi kom fram i fredags vid tre tiden tror jag,
fick äntligen träffade sötnosen linnéa!

myste massa med henne!
det var mickes födelsedag så det blev främmande på kvällen och tacos-middag

lördagsmorgonen började i sängen med pappa och linnéa,
promenad och allum (ett stort köpcentrum),
köpte en rosa toaborste och en jättemysig klänning,
har en känsla av att den kan åka på imorgon så då kan ni få en dagens outfit bild så får ni se hur den ser ut,
99 kronor kostade den så det var ett riktigt kap!

i morse låg jag i sängen länge på morgonen men linnéa på magen, hur mysigt som helst!
åkte från göteborg strax efter tolv,
ville inte åka, kommer sakna lill-skruttan hur mycket som helst.


älsklingen min!
som sagt, det blev en massa myspys under resan, här har vi somnat i soffan, hihi


sitter just nu och tittar på wallander men ska nog lägga mig i sängen och titta på desperate housewives istället,
imorgon blir det thuns med mamma på dagen och simning med nina på kvällen, låter som en toppendag om ni frågar mig

ska försöka hitta en väska och ett par skor på thuns, och kanske en tunika och skjorta, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0