hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej!!!

bloggade inte igår, katastrof, världen går under!!!

men vi bakade iaf med företaget, najjjsss
22 limpor!
slå det om ni kan

på kvällen gjorde jag faktiskt lite på min labbrapport, DUKTIG TJEJ
och så gjorde jag nästan klart mitt historia arbete, ÄNNU DUKTIGARE TJEJ

och idag!!
åkte jag till skolan tidigare än vad jag behövde bara för att göra klart labbrapporten, vilket jag gjorde med lite hjälp från amelie, den tjejen är snäll hon!
och så stannade jag kvar efter skolan och gjorde klart mitt historia arbete, asbra!

har även fått lite sms och samtal under dagen som har gjort mig glad, sånt gillas!


NU HAR JAG SPORTLOV

imorgon drar jag till göteborg och lill-fisen,
antar att bloggen kommer få lida lite men kanske blir en mobil blogg eller två, eller ingen alls, hehe


nu sitter jag och väntar på nina, om kvinnan ändå kunde svara på sms!!
måste packa, måla naglarna, maila göteborgs nation, slå in mickes present,
natten är ung!


PUSS



bild som är tagen idag (he-he)
typ fyra år sen kanske? tre år?


jag vet att det har var världens mest virrigaste inlägg MEN NI GILLART!

nu svarade nina!!!!
greeeat


p.s. karin hade med sig goda bullar idag, hihi d.s.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha det så bra i götet och gosa riktigt med lill-flcikan! =) puss

2011-02-17 @ 20:53:57
URL: http://linnealund.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0