Högskolan i Gävle

nu tror jag att jag vet vad jag vill bli när jag "blir stor", säljare av något slag
det jobbiga är bara att för att bli det så rekommenderas man att gå ett ekonomiprogram vilket är något som jag verkligen inte vill göra så nu har jag suttit och tittat på lite olika kurser och fundera på om man ska sätta ihop som ett eget litet "program"..
eller om man ska gå en så yrkeshögskoleutbildning, vilket jag har noll koll på så ska nog boka in en tid hos syon snart.

och så vill jag ju så gärna gå på högskolan i gävle, tycker skolan är så fin och att alla program ligger på samma ställe (och inte utspritt) tycker jag är det bästa!
var där idag med skolan och tittade lite och jag tycker om stället mer och mer för varje gång jag hör om det!
ska dit i mars med mamma och pappa på deras öppet hus och höra lite mer,
vill verkligen att det här beslutet ska bli helt rätt för det kommer ju påverka mitt liv ganska mycket..


Högskolan i Gävle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0