impuls

skojade bara i förra inlägget,
det blev en utgång och en bra sån! ;)  (älskar saluhallens vakter, haha!)
ska inte ta några detaljer men hela kvällen blev typ precis som jag ville,
AWESOMEEE

det gick till så att jag började prata med nina
och till slut blev det så att jag fick fixa mig på typ en timme,
in till stan (kan ha varit värsta bussresan i mitt liv)
mötte upp nina och lollo på kalas och resten ska vi inte ta här, hihi


sportlovet avslutades med en asbra helg vilket är great,
nu är jag redo för skolan och att jag är i wakefield om två veckor gör inte saken sämre!


fattar inte varför du hörde av dig,
du gjorde ditt val,
låt inte mig lida över dina misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0