jobb och träning

sportlov är det och jag jobbar,
igår var jag i uppsala hela dagen med en rörmokarfirma och satte upp lite rör och liknande,
började dagen med att jag försov mig vilket kanske inte var så jäkla bra men det är ju tur att jag är snabb när jag väl vaknar! haha

idag hade jag ledigt på förmiddagen så då låg jag i sängen och tittade på desperate housewives,
sen var det dags att jobba åt en snickerifirma och göra lite handikappanpassningar,
ett stödhandtag skulle upp och en ramp skulle ner.
hann även med att laga en persienn, känns bra att göra sånt man kan, för persienner är jag ju bra på (skämmas skulle jag väl få göra annars efter att ha jobbat med det i typ två/tre år)!

blev skivstång/kondition på kvällen, kändes riktigt bra faktiskt, måste bara komma ihåg att stretcha lite imorgon bitti!


imorgon blir det också jobb, ska fortsätta med handikappanpassningar,
kommer vara i gimo om inte mitt minne är helt kasst.
ska även försöka ta mig ut på en promenad på kvällen, rensa huvudet lite,
hoppas bara att det inte är så jävla kallt!
vill ju helst komma hem utan att ha förfrusit.

sen på fredag ska jag fråga min mamma om hon fortfarande vill åka in till uppsala,
måste hitta ett linne och så skulle jag vilja ha ett par fjäderörhängen,
på kvällen blir det middag med nina och krogen på det!




fick sms som gjorde mig glad idag,
du gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0