lista! (ja, jag har tråkigt)

Dig själv
Namn:
Matilda Vikström
Bor: Alunda
Ålder: 18 (19 snart, woho!)
Hårfärg: Blondiiie
Skola: Bruksgymnasiet
Jobb: -

Kärlek
Din pojkvän:
Finns inte någon
Den senaste du kysste: E
Den senaste du kramade: E
Den senaste du sa "jag älskar dig" till: Antagligen någon i min familj

Din telefon
Den senaste du fick sms av: Nina
Den senaste du skickade sms till: Nina
Vad står det i ditt 40:de sms i inkorgen: "Ja det kan jag förstå. Kan typ alla dagar :) god natt"
Vem är det ifrån: E
Den senaste som ringde dig: E
När var det: Söndag 01.08
Vad ville personen: Fråga vart jag var om jag inte minns helt fel
Den senaste du ringde: Nina
När var det: Lördag 22.57
Vad ville du säga: Att jag var i Uppsala och att hon skulle komma till ingången på Kalas

Alkohol
När drack du alkohol senast: I lördags
Hur mycket drack du: Några cider
Hur mycket drack du förra helgen: Fredag och lördag
Favorit alkoholdryck: Jadu, det mesta (haha)
Alkoholdryck du hatar: Captain morgan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0