livet med halsfluss

blev middag hos mormor idag, mys

åkte till skolan och var där i 45 minuter, VÄRT
pratade med anna-carin efter skolan om imorgon, förklarade hur det var och hon sa att jag inte behövde komma, men sen så har dom andra tydligen pratat med henne så vi fick ledigt, känns skönt att jag kan vara hemma utan att missa någonting!

sen irrade jag omkring i gimo för att hitta roslagsbröd, skulle köpa bröd till pappa, haha
sen ner till macken till den där butiken, skulle köpa en tavel list till min toa och nu är den uppsatt och det blev hur fint som helst, snart är det helt klart! väntar bara på elektrikern som ska komma nästa vecka :)


nu ska jag ta min "penicillin" och sen blir det något/några avsnitt desperate housewives eller en film!

god natt gosisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0