lugn helg

har varit i uppsala idag med mamma,
var på ikea och köpte det sista till toaletten,
sen åkte vi till gränby och dör köpte jag lite nya underkläder och present till syrran som fyller år imorgon,

hade planerat en utgång i helgen men så blir det inte pga halsflussen,
ikväll ska jag bara vara hemma, känner mig inte alls bra,
är hur trött som helst, sitter redan och gäspar!
imorgon ska vi få middagsgäster så då blir det en god middag och allt som hör till

måste även städa mitt rum
är ett kaos här inne just nu,
väskan från kryssningen är fortfarande inte helt uppackad,
skor och väskor ligger överallt och massa papper på skrivbord och bord
måste måla en pall som ska stå inne på toan och städa där inne så jag kan flytta in allt i badrumsskåpet,
men jag vill ändå inte ställa in allt där inne än, elektrikern ska ju komma nästa vecka så efter att han har varit här så kommer jag skynda mig för att allt ska bli klart!


så jävla less på vädret, jag vill ha vår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0