måndagskväll

simningen gick bra, skönt att göra lite nytta (och prata ut om det mesta)

imorgon ska jag jobba, leka rörmokare, hehe
astaggad!!! (inte alls, men pengarpengarpengar)

ska åka sju hemifrån,
vet inte hur jag ska komma upp, men men
lär ju sova ganska snart iaf

nu ska ni få se lite bilder!



mosters björnälskling!


min nya vrålsnygga kavaj!


ärmen, hur snyggt som helst om ni frågar mig, somrig och bra! istället för en svart kavaj


och här är kjolen, den ser kanske lite tantig ut men den är snygg på, och skärpet är hur bra som helst


min fina bukett med tulpaner som jag fick av pappa på alla hjärtans dag


måste visa er mitt hår och att det syns litelite av min permanent som jag gjorde i november (den som förstörde hela mitt hår)


och slutligen, som utlovat, en bild på dagens outfit och klänningen från vila. (min haka är inte sådär lång som den ser ut på bilden, haha)


nu ska jag lägga mig i sängen och titta på ett avsnitt desperate housewives, sen blir det sova!
puss mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0