vecka 7

sista veckan innan lovet, bit ihop
har svenska prov idag som jag totalt hade glömt bort tills typ halv elva igår kväll
så nu är det råplugga som gäller i två och en halv timme!

var till åland igår som jag har sagt och det var mysigt,
god mat och bra taxfree! ;)

blev ett låångt telefonsamtal med nina när jag kom hem,
ett meddelande på facebook skickades, kanske inte det smartaste att göra men nu är det gjort,
jag vill så gärna ha ett svar

och om nu någon missat det så är det alla hjärtans dag idag,
och paketet (som jag misstänker är från nina) som låg i brevlådan gjorde min dag!


den här veckan ska jag plugga, plugga, plugga och gissa vad? PLUGGA!

sen tar jag lov och åker och hälsar på min älskade älskade systerdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0