jobbdag

nu var ännu en jobbdag slut, och idag har det blivit mycket av just jobb. först 7-14 med pappsen min och sen 15.30-21 på olandsgården!
så nu är det dags att sova tills klockan sex då klockan ringer och jag ska börja göra mig i ordning för att ta mig till jobbet igen, slutar klockan två och då åker jag till öregrund och myser med mina fina fina tvillingar, kommer bli hur bra som helst bara solen är med oss!

dags att säga hej till john blund!


(och jag gissar på att en eller två av er bloggläsare har blivit lite förvirrade under dagen, iaf om ni kollade in här igår kväll. glömde att tidsinställa förra inlägget och det hann komma upp och försvann tydligen inte direkt, sånt som händer! men nu är allt på sin plats)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0