känns ingen sorg för mig göteborg

-tidsinställt inlägg-


som ni vet har jag varit nere i göteborg (eller gråbo för att vara exakt) och hälsat på hos min syster, hennes sambo och deras dotter. har varit en jättemysig vecka med shopping, fika, barnpassning och tyskland!


ganska dålig haha, men den ska föreställa min syster hamburgare. vi bestämde oss för att äta det när vi kom fram dit på kvällen men det var slut med hamburgerbröd på ICA så min syster gjorde det bästa av situationen och tog rostbröd istället, problem är till för att lösas!


storasyster + lillasyster + cider + ostbågar + vem där? = myyys


bevis på att jag inte kan leva med att ha mina kläder i en resväska..


redo för att titta på film!


och så kom vi hem från tyskland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0