Student 2011

bloggen har blivit bortprioriterad den senaste tiden och jag hoppas ni har förståelse för det med tanke på att jag har tagit studenten
och dagarna innan onsdagen var det massor som hände med klassen och här hemma, det har inte funnits tid helt enkelt.

jag kommer lägga upp massor av bilder från studenten och allt runt omkring när jag har de på datorn, ska samla in bilder från olika kameror också.

men jag kan iaf säga att studenten var underbar, i skolan rann tårarna flera gånger, känns så sorgligt att lämna Sp08. vid avtackningen av lärarna sprack allt, det började rinna vid pernille (min gamla lärare som jag hade 7-9) och vid lena (min samhällslärare) sprack det totalt, sen att nina (hr-lärare som har hjälpt oss mycket när vi har varit i köket med företaget) stod efter lena och att hon redan grät när jag kom fram gjorde inte att tårarna rann mindre precis!

fick stipendium för att vi har haft företaget, ska skriva mer exakt sen när jag har det framför mig, just nu står det uppe på presentbordet.


idag har jag varit på thuns, kom hem med ett par vita shorts (tycker det är så jäkla snyggt nu på sommaren) och ett rödvitt randigt linne och en ögonbrynspenna. bilder på det kommer också senare

nu ska jag upp och äta goda rester och grilla lite med min fina familj, imorgon blir det bakluckan för att mamma har rensat lite som hon vill få sålt och jag har passat på att rensa min garderob så hoppas få in lite pengar


ha det så himla bra fina vänner,
och tack för alla gratulationer och fina presenter på min student,
blir helt tårögd när jag tänker på hur fin släkt och fina vänner jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0