thuns shopping

var precis på väg att stänga av datorn när jag kom på att jag inte hade lagt upp bilden på mitt nya linne och shortsen som jag köpte på thuns!



linnet - vila, 129 (?) kronor
shortsen - vero moda, 149 kronor

(shortsen kostade 199 kronor i "vero moda-pris" och linnet vet jag inte vad original priset var på)

och för er som inte kommer därifrån jag är och läser min blogg så kan jag berätta att thuns är en klädesaffär där de säljer kläder till ett lite billigare pris, till exempel kläder från vero moda och vila men de har mycket annat också.

hade hoppats på att de skulle ha den panos emporio bikinin som jag vill ha, men den fanns inte, irriterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0