bra dag!

hade bilen till skolan, hur skönt som helst,
fick sällskap av simon, johanna och rebecca på min långa håla mitt på dagen,
mycket prat om england och saker sprider sig fortare än man tror i den här lilla hålan!
men som jag och simon sa, har dom inget annat att prata om så får dom väl prata om oss!
(någon måste ju underhålla er liksom)

är astaggad på att festa,
skulle vilja dansa lite med hanna, emelie och några andra som jag inte riktigt vet (typ carro, sanna?)
i östhammar imorgon men kommer nog få problem med att ta mig hem..
men ska försöka dra med mig johanna till uppsala om det inte blir östhammar! ;)

ska även till gävle imorgon på dagen, titta lite på högskolan och prata med dom där,
kommer nog bli en bra dag

fick tillbaka samhällsprovet idag och fick godkänt på båda delarna,
vad hände där liksom?!
var 100% säker på ett ig, iaf på den andra delen
så jävla skönt


nu blir det sådär mycket text igen

lägger in en bild så lättar det upp lite, haha


jag och min fina tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0