Dag 15 – Bilder på fem killar du tycker ser bra ut

assåååå, skulle ju bli lite pinsamt om bilderna inte var på kändis-killar
så nu kommer det fem kända killar som jag tycker ser bra ut,
sen finns det killar som jag tycker ser JÄVLIGT bra ut som inte är kända ;)
(men som sagt, vill slippa den pinsamheten)


måste ju såklart ha med joel kinnaman!


oskar linnros


cam gigandet

här skulle det vara en bild på en jättesnygg ung svensk skådespelare, blond,
men kan inte komma på vad han heter,
sjuuukt irriterande

nu blev jag sur så det fick bara bli bilder på tre killar och den fjärde får ni föreställa er


(men om jag skulle ha lagt in en bild på en kille som inte var känd vet jag iaf vem som skulle vara högst upp på listan ***** ;)   )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0