Dag 25 – Berätta om dig själv

jag skiter i ren fakta, typ vart jag bor och hur gammal jag är, tror att dom flesta av er redan vet det.
tänkte skriva mer om min personlighet.

såna som inte känner mig, dom som bara vet vem jag är,
skulle troligtvis säga att jag är ganska tråkig och blyg (det är iaf vad jag tror)
och dom som känner mig riktigt bra vet att jag älskar att prata,
och jag kan prata hur mycket som helst när jag väl börjar!

jag skulle själv säga att jag är omtänksam,
men inte så omtänksam så att jag själv får lida av det,
eller det händer väl ibland men jag försöker få det att inte bli så,
för den viktigaste personen i mitt liv är faktiskt jag själv!

det var allt jag orkar skriva just nu,
imorgon kommer nästa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0