Dag 30 – Det bästa och sämsta den här månaden

-tidsinställt inlägg-

Det bästa

ENGLAND, ingen tvekan om saken!

en helt awesome vecka och jag hade lätt kunnat stannat en vecka till!











Det sämsta
Jag vet inte riktigt vad det sämsta är, har inte hänt något jättedåligt.
måste jag säga nåt så får det väl bli att min hälsa inte är på topp just nu och har varit så snart en hel vecka,
halsen och det mesta gör ont,
men det har lättats upp med hjälp av fina vänner och roligt festande i helgen
(dumt att festa när du är sjuk tänker säkert några nu men jag glömde iaf bort allt som gjorde ont för en stund! hihi)


och nu var det här det sista "30 days challenge" inlägget,
får se vad jag hittar på att skriva om nu,
finns risken att inläggen kommer minska nu,
men jag hoppas att det inte blir så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0