Dag 4 – 10 intressanta fakta om dig själv

Jag kan inte lova att all fakta är intressant, men här kommer 10 fakta om mig iaf!

1. Jag är väldigt mörkrädd, men dock bara när jag är ute själv, det kan vara mörkt inne då är jag inte alls rädd
2. Ett ord som beskriver mig väldigt bra är envis, vill jag ha något så får jag det oftast
3. Har hellre några få nära vänner än många ytliga
4. Innan jag dör ska jag lära mig spela gitarr och börja spela piano igen
5. Är beroende av min mobiltelefon, (hemskt jag vet, har alltid koll på den)
6. Älskar allt som har med blommor att göra
7. Använder linser
8. Klarar mig inte utan lypsyl en hel dag
9. Har alltid drömt om att hoppa bungyjump
10. ehh.... Har aldrig haft ett husdjur (mycket intressant)

Shit, den här var svårast hitills, haha
(Varför är det så egentligen? Borde ju ha hur mycket som helst att berätta om mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0