Dag 6 – Din första kyss och första kärlek

- tidsinställt inlägg -

Jaha, då var det dags då..
Min första kyss var väl när man var liten och körde "ryska posten" eller "sanning och konsekvens" typ, men den kyssen som jag räknar som min första är den med Sam.
Satt på min säng i mitt rum och kysstes, finns egentligen inte så mycket mer att säga (8 april 2007)

Samma datum blev vi tillsammans så jag får väl räkna honom som min första kärlek också. Avståndsförhållande som höll i ett halvår.
Vet inte vad mer jag ska säga.

Kan väl ändra rubriken lite och säga min största kärlek istället för första och då är det David (såklart)
Två år fick vi tillsammans och det var den finaste tiden i mitt liv. Det tog slut på grund av att vi utvecklades åt olika håll och var på olika ställen i livet. Tråkigt men sant, men vi är vänner nu vilket är awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0