Dag 9 – Hur du har förändrats de senaste fem åren

för fem år sedan var jag 13 år, skulle fylla 14
gick i sjuan i en relativt ny klass
visste inte vem jag var
var en blyg tjej som var rädd för att säga vad hon verkligen ville,
höll mest med alla andra

idag vet jag mer om mig själv, mina drömmar och vad jag vill.
har mer erfarenhet av både bra och dåliga saker vilket har gjort mig till en starkare människa
har bättre vänner och ett bättre liv som jag trivs otroligt bra med,
sen är det såklart att alla har sina upp och ned gångar
men det viktigaste av allt - idag är jag lycklig


tror bilden är från sommaren 2008



fick bli en bild från kryssningen bara för att det är de nyaste bilderna jag har på mig själv,
jag och en av mina fina vänner (karini!)
och ja, hon är neger och jag är blek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0