dåligt och bra

när mitt alarm ringde imorse orkade jag inte ens vända mig om och stänga av det,
då är man bra jävla trött,
låg och snoozade i en timme och en kvart

ville verkligen inte gå upp,
och ett tag tänkte jag ta bilen till skolan,
kollar ut genom fönstret och carporten var tom så det var bara att gå iväg till bussen

men skolan gick snabbt,
började med prat om kryssningen,
har börjat fått lite koll på vad jag gjort förutom typ mellan ett och två, där är det svart, haha
men det väl sånt som händer, är ganska säker på att jag bara varit på dansgolvet eller virrat omkring med linnéa (förutom en liten miss med en kille men det var inte så farligt som jag först misstänkte)

nu borde jag plugga, jättemycket
men gör jag det? nej.
det är så typiskt mig att när jag har jättemycket att göra blir jag helt handlingsförlamad och gör ingenting

men coop extra betalade allt som vi handlade till företaget idag, ni kan ju gissa hur glada vi blev!



har också insett att jag träffade världens snyggaste kille på kryssningen i helgen
(varför faller jag så lätt för blonda killar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0