helgen

nu har en till helg gått,
var i gävle igår på dagen,
har köpt studentklänning och studentskor nu!
hur skönt som helst

blev bowlan igår kväll,
hade tjugo minuter på mig när jag skulle fixa mig,
spontanutgångar är min grej!
hamnade hemma hos johanna vid halv två
där det blev snack tills det vid tre var dags att hämta mer av nattens sällskap,
blev ännu mer snack efter det, bra människor dom där två!

har typ inte sovit någonting i natt
och idag skulle jag ha pluggat men jag har mest sovit
tänkte försöka få ihop min labbrapport nu,
har ju sagt till maria att jag skulle skicka den i fredags så det kanske är dags att göra klart den..

nu blev jag sugen på godis.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0