ledig dag

vaknade och mådde värre än jag gjort på hela veckan
försöker att bara ignorera det,
vägrar vara sjuk

åkte in till uppsala och köpte en present till pappa,
provade shorts dressar på h&m och gina, men köpte ingen
funderar på att beställa en från h&m's hemsida som inte fanns i butiken

har varit och hämtat mitt schema för sommaren idag,
är ledig midsommar,
men jobbar nästan hela peace & love veckan, sucks
och så jobbar jag troligtvis helgen då båtveckan är
kommer inte kunna vara där nånting för såhär jobbar jag den helgen:
fredag: 12.15 - 21.15
lördag: 7 - 21
söndag: 7 - 16
men, men, cash is king och jag jobbar inte alls många helger, bara tre stycken på hela sommaren

har också bokat in en tid hos nån hasse på komvux,
ska göra något personlighetstest och förhoppningsvis få lite lättare att välja vad jag ska göra i höst

jag vill så gärna härifrån,
en ny stad med nya människor


helgen är ganska full planerad,
vet inte om jag tycker det är positivt eller negativt,
känns som jag behöver sömn men samtidigt så är det ju inte så kul att bara vara hemma, hehe



tyckte den här var så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0