sjukaste drömmen

usch, kan verkligen inte plugga, får göra det när jag kommer hem från träningen,
för visst var det så att sova var överskattat?

och så har jag fått ont i magen, orkar inte!
hatar det och jag vill inte gå till läkaren igen för dom hittar ju inget fel,
idioter.
(det känns bättre om jag kan klaga på någon annan, haha)


och i natt hade jag världens sjukaste dröm, haha,
alla personer som jag har lärt känna det senaste halvåret var med på något sätt,
och nina var galen och hånglade med alla, haha

nej, plugga var det...

(förresten, det kommer upp några tidsinställda inlägg under kvällen, enjoy!)

Kommentarer
Postat av: Nina

inklusive dej eller?;)

2011-03-02 @ 20:08:47
Postat av: Matilda

nej, mig dissade du din jäkel! ringer snart, då kan jag berätta, hihi

2011-03-02 @ 21:55:40
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0