söndagkväll

mår inte alls bra,
har ont i huvudet och mår lite illa,
hoppas att bara är baksmälla, orkar inte bli sjuk nu!

har tränat ikväll, och det är ju alltid lika roligt att göra bakis,
shit vad kroppen var stel!
har skrivit klart min labbrapport, nu håller jag tummarna för att maria inte tycker att jag lämnade in den för sent
och så har jag skrivit i loggboken för projektarbetet (uf-företaget)
borde plugga religion och skriva ett svenska tal också,
men jag har alla papper om svenskan i skolan så känns ganska ovärt eftersom jag har noll koll på vad jag ska göra typ,
och religionen orkar jag bara inte med, vi får ju ha fusklapp på provet och jag är ju bra på att skriva litet så det där löser sig säkert

nu ska jag städa undan på min säng (ser ut som det har varit en jordbävning i mitt rum)
sen ska jag krypa ner i den och sova,
åker till skolan lite tidigare än jag egentligen behöver imorgon,
ska äta lunch med mina fina tjejer, vill ju höra lite om helgen! hihi


imorgon så tänkte jag också lägga upp en liten smygtitt på min studentklänning och skorna,
det är så fint alltihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0