studentkryssning

tänkte berätta om vad som hände på kryssningen!

Dag 1:
kom på båten strax efter sju och var asglada för att vi inte fastnat i tullen men det vi skulle äta,
halv åtta drog vi ner till taxfreen och efter det började förfesten i vår hytt!
linnéa kom även med den smarta (eller den verkade det då iaf) att vi skulle köpa malibu,
höll på med lekar och massa sånt till tio när vi skulle äta middag (som inte var så god),
sen tillbaka till hytterna för att byta om och fixa oss lite.
jag och linnéa drog ner till dansgolvet (tror vi, haha) där vi dansade och träffade massa folk.
hittade till slut jocke som jag hände med typ resten av kvällen och natten

Dag 2:
var jättemycket med linnéa, vi var nere i hytt 8337 (nästan elite! ;) haha, jockes hytt) och så knackade vi på varenda jävla hyttdörr på våning fem för att hitta linnéas skor.
till slut gav vi upp och drog till dansgolvet, och där hittar vi han som har hennes skor!
eller dom hade iaf en av dom, men letandet fortsatte och den andra hittade vi i receptionen.
shotade jäger med någon henrik, haha, och hittade till slut någon alexander, trevliga killar!


har mått skit idag (den där sista jägern var det nog inte så bra att jag tog..)
men, men, jag lever bara en gång och det är nu! ;)

ångrar ingenting av det jag gjort vilket känns jättebra och jag hade grymt roligt tillsammans med linnéa (mestadels av tiden) och snygga killar!



mer bilder finns på facebook!


(pratade precis med jocke och inser att tiderna som jag tror inte stämmer alls, haha. undrar vad jag gjorde mellan typ 12 och 2?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0