Ung Företagsamhet

Idag var UF-mässa i fyrishov och självklart var gojibäret uf där!
och gissa vad?
vi vann två priser
så nu har jag två fina checkar i mitt hus,
en för bästa hantverk på tre tusen kronor
och en för tredje bästa företag i kommunen på ett tusen kronor
vi har sålt hur mycket som helst idag, tror det blev 69 limpor till slut
och det är inte över än för oss i företaget
eftersom att vi vann bästa hantverk så har vi fått en plats på sm i ung företagsamhet,
jag tycker verkligen att vi ska åka!
hoppas att mina företagskompisar håller med mig, annars får jag övertala dom!
det är liksom nu eller aldrig, det här är enda chansen vi får,
och det är sm, svenskt mästerskap, i ung företagsamhet!

jag är så jävla stolt över oss!



och idag när jag åkte in till uppsala fick jag helt plöstligt se andreas i lastbilen,
lagom chockad jag blev! hur stor är chansen att vi möts liksom?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är väl klart att vi ska åka :D Vi är ju grymma!! ♥

2011-03-25 @ 17:07:08
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0