brandlarm och allt möjligt

hahhaha, vilken dag det har varit. med brandlarm och ja, jag vet inte vad.. hahhaha, garvar fortfarande när jag tänker på allt. ska aldrig mer koka potatis på det där stället!

var på mammas jobb idag en stund och ungarna där är ju bra jävla söta :> speciellt ella!

sen när jag kom hem somnade jag typ direkt, haha helt slut.

nu har jag fixat min msn som krånglade lite och nu ska jag duscha och sen kollar jag väl på tv eller nåt. ska sova tidigt idag också, det behövs kan jag säga! har somnat sent och vaknat mitt i natten ett par nätter nu.. vaknade inatt vid typ tre och fick för mig att klockan var åtta och jag hade försovit mig, hatar när det blir så för jag blir oftast så vaken då så jag inte kan somna om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0