jobb, jobb och ännu mera jobb.

skulle ha gått upp sex imorse. men det blev kvart i sju.
halv åtta åkte jag och pappa till östhammar för att sätta upp markiser på nåt företag.
var där till typ klockan ett, åkte till beijers eller vad heter och köpte nånting till vårat tak på carporten.
då var klockan typ kvart över ett när vi åkte därifrån, och jag skulle börja jobba på olandsgården klockan två och skulle hinna hem och hämta mat innan.
vi åker i racerfart på väg mot gimo, så är det såklart vägarbete och där får vi stå i typ en kvart. tio i två eller nåt åkte vi in i gimo, sen var det bara att gasa mot alunda.
pappa skjutsade mig direkt till olandsgården, och tro det eller ej. jag kom i tid.
sen åkte pappa hem och fixade mat till mig sen kom han med den.
jobbade till klockan åtta.
och nu är jag så jävla trött.
först stressigt som fan med pappa,
och det var inte precis lugnt på hemmet.
lägger jag mig ner nu så somnar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0